We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Visul

Astazi vreau sa ma opresc asupra unui lucru in aparenta lipsit de importanta, care insa e plin de informatii.

Multi considera ca ei nu viseaza, incorect! Probabil nu tineti minte ce visati, ceea ce e cu totul altceva. In vis poarta dintre lumea reala si inconstient se deschide si des framantarile, grijile noastre se ragasesc in vis. Exista diferite tipuri de vise. Nu intentionez sa vorbesc aici despre cate tipuri de vise sunt, ci doresc doar sa subliniez cat de important poate fi un vis, unul de care am citit destul de mult este visul lucid. Ati patit-o vreodata sa visati si sa realizati ca visati? Sau sa visati ca zburati? E visul pe care eu il am cel mai des.

Apoi mai sunt desigur si visele premonitorii… aici am intalnit diverse teorii, cum ca in vis inconstientul primeste informatii de la univers si uite asa ne trezim si avem raspunsul la o intrebare ce ne framanta de mult sau… poate nici nu stiam ca o aveam, ci abia capatand raspunsul am realizat cata nevoie aveam de informatia respectiva. Voi ce credeti?

Exista o ramura a psihologiei, psihanaliza care acorda o atentie deosebita studierii si interpretarii visului deoarece ele ofera indicii pretioase legate de sentimente, ganduri reprimate, ajutand mult in procesul terapeutic. Des informatiile sunt sub forma unor simboluri, unele usor de descifrat, altele nu. Majoritatea viselor sunt alb-negru. Ele cuprind imagini, sunete si sentimente. „Visul este calea regala spre inconstient” spunea Sigmund Freud.

Cata importanta acordati voi visului? Si ce alegeti sa faceti o data ce ati descifrat visul? Alegeti sa il ignorati? Analizati ce se afla in spatele lui? Ce faceti cu informatia o data obtinuta?

Comments on: "Visul" (1)

  1. Eu tin cont de visele mele. Unele imi arata ce am de facut, de ce anume imi e teama. UNeori ma mai uit sa vad ce semnificatie au unele cuvinte: munte, copil.. si le adaptez la visul meu. Asa cred ca ajung sa ma cunosc si sa ma analizez mai bine.

Lasă un răspuns

