We don't see the things as they are. We see the things as we are.

„Gundiplomacy”

Buna dimineata tuturor!
Vreau sa va scriu astazi despre ceva ce mi-a atras atentia in aceasta zi frumoasa de primavara. Chiar daca nu suntem toti economisti cu siguranta intelegem sensul cuvintelor fidelizarea clientilor, atragerea altora noi, concurenta. Cu toate acestea se pare ca ele sunt concepte necunoscute tocmai pentru cei care ar trebui sa la cunoasca mai bine decat oricine.

De ceva vreme doream sa imi schimb abonamentul pe care il am la telefonul mobil pentru ca este unul foarte vechi si pe piata sunt altele mult mai bune. Astazi e o zi buna la fel ca oricare alta si am zis e timpul!

Dupa prezentarea ofertelor de catre angajata retelei (a carei nume nu il voi pomeni) doar 2, ceea ce m-i sa parut putin, am precizat ca nici una dintre ofertele nu imi convine si vreau sa trec pe cartela pentru ca acolo au oferte foarte bune. Si brusc lucrurile s-au schimbat si supriza au aparut aceeasi oferte si pentru abonament… Deci am obtinut ce mi-am dorit. As avea totusi o intrebare… am inteles, ca nu sunt doritori sa isi fidelizeze clienti anuntandu-i cand au oferte mult mai bune decat abonamentele prezente ale clientilor insa… de ce oare totul se rezuma la diplomatia fortei? Vorbim totusi de o institutie, nu despre o targuiala la piata pentru o legatura de zarzavat.

Alt lucru care ma uimeste si ma va uimi cred ca intotdeauna este cresterea preturilor inainte de sarbatori. Sigur, oamenii sunt mai dispusi sa cheltuie atunci insa, oare daca nu oferind reduceri de preturi, macar pastrand vechiul pret nu vindem oare mai mult?

Intrucat am ajuns la concluzia ca abilitatea de a negocia este o calitate indispensabila vietei noastre de zi cu zi. Voi reveni cu alt articol in care voi preciza cateva indicii despre cum poti negocia chiar si daca esti un incepator. 🙂

Un sfarsit de saptamana frumos!
Cris

Comments on: "„Gundiplomacy”" (3)

  1. Interesanta abordare.

    De unde vine denumirea articolului „Gundiplomacy”?

Lasă un răspuns

