We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Globul de sticla

Unele lucruri depind de noi si le putem controla altele… ne sunt decise de valurile vietii… o afirmatie chiar banala. Asta a simtit-o fiecare pe propria piele.

Ca viata este plina de neprevazut asta cu toti o stim deja, ce alegem sa facem cu lectiile pe care ea n-i le ofera asta deja depinde de fiecare. Ce am mai invatat pe parcurs este ca atunci cand credem ca lucrurile s-au asezat pe un fagas ceva apare si totul se rastoarna din nou, daca alegem sa ne plangem sau vedem ce putem face in situatia data asta iar depinde de noi.

In ultima vreme cu toti suntem nervosi, agitati. Nesiguranta locului de munca, salariile taiate ne apasa pe toti. E greu sa ramai optimist cand totul in jurul tau se destrama, sa alegi sa vezi partea plina atunci cand soarta se incapataneaza sa iti sublinieze partea negativa poate fi o adevarata provocare. Si atunci?

Eu am ales globul de sticla… aleg sa ma concentrez pe lucrurile frumoase, pe o melodie, pe o carte, pe un catel jucaus, sa discut cu prietenele mele… sa imi creez propriul meu univers in interiorul globului… sigur, vad lumea de afara, problemele nu dispar, insa aleg sa imi impartasesc grijile cu altii, sa raman optimista, sa zambesc, sa sper… Las rautatile celor din jur sa lunece pe langa mine, la drept vorbind eu stiu cat valorez, si asta nu poate sa o schimbe nimeni! 😉

Cris

Lasă un răspuns

