We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Julie si Julia

Ieri o prietena imi vorbea despre ce filme isi dorea sa vada si intre altele mi-a vorbit de acest film Julie si Julia. Azi avand ceva timp am zis hai sa ma uit un pic la el. Nu stiu daca de vina a fost faptul ca faceam de mancare si filmul este centrat pe arta de a gati, sau pentru ca era vorba despre a scrie pe blog, ceea ce a devenit un nou hobby al meu insa filmul m-a „prins”.

Despre ce este vorba? As zice despre noi oamenii, despre noi femeile, felul in care interactionam unii cu altii, cum ne pastram individualitatea intr-o lume centrata din ce in ce mai mult spre consum si globalizare, cate un pic din fiecare element ce alcatuieste miracolul vietii.

Personajele sunt 2 femei obisnuite as zice, care se redescopera prin sine invatand sa gateasca. Toate mesajele din film sunt centrare pe aceasta mare aventura…Pe parcurs am vazut cum eroinele s-au regasit pe sine, cum am muncit,infruntand dificultati, cum au evoluat. Am vazut cat de mult a contat in momentele de cumpana faptul ca au avut sprijnul prietenilor, al partenerului, cum s-au ridicat atunci cand soarta le-a fost potrivnica si nu au renuntat pentru ca credeau in ele.

Daca aveti timpul necesar si posibilitatea uitati-va la film, o sa va insenineze ziua si o sa va relaxeze… deci vizionare placuta!

Mai multe despre film aici: http://www.cinemagia.ro/filme/julie-julia-julie-si-julia-29090/

Cris

Comments on: "Julie si Julia" (2)

  1. Excelent film. Mi-a placut foarte mult accentul actritei Meryl Streep.

  2. Da, accentul a fost foarte fain. 😉
    Cred ca avem nevoie de mai multe filme cu mesaje pozitive. Cel putin eu am nevoie de ele.

Lasă un răspuns

