We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Pui cu busuioc

Din nou despre pui… Nu stiu cum sunteti voi insa eu nu prea ma dau in vant dupa gatit cand e asa cald afara, va propun astazi sa incercati si voi reteta urmatoare. E usor de preparat si nu necesita mult timp.Aveti nevoie de:

– 1 pahar vin alb
– 2 lingurite de busuioc uscat sau 2 fire verde daca aveti
-piper, maghiran, coriandru
– 1 kg piept de pui
-un pic de unt

Fierbeti vinul cu busuiocul, maghiranul,piperul, coriandru si apoi puneti carnea portionata in vin la marinat. Pentru ca am fost ocupata eu am lasat-o vreo 2 ore. Apoi frigeti carnea pe gratar, cand este gata, pune-ti deasupra un pic de unt si un pic de sare.
Pe langa, eu am facut o salata de rosii si gata!

Va fi un pui cu o aroma deosebita… 😉

Pofta buna!

Lasă un răspuns

