We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Smoothie

Astazi stand de povesti cu o prietena am auzit de un nou termen smoothie. Prietena mea imi spunea ca ieri si-a facut primul smoothie. Normal reactia mea a fost simpla: asta ce e? Ei bine astazi o sa va povestesc ce este smoothie si un pic despre ce inseamna raw food.

Poate deja aveti cate o idee, conform site-ului:
http://www.rawfoodlife.com/, o persoana care consuma raw food, (raw = materie prima, adica mancare gatita fara foc, cruda) este o persoana care manannca 75%-100% mancare neprocesata, bucurandu-se de mese delicioase care optimizeaza sanatatea crescand procentajul de alcaline la noi in organism. In acest fel poti elimina toxinele pe care le ingeram cand gatim mancarea. Cand mancam hrana gatita consumam toxine/acide mai rapid decat poate organismul sa elimine, astfel echilibrul organismului (acid-alcalin) este afectat si tot astfel ajungem sa luam in greutate si sa ne imbolnavim.

Probabil o sa va intrebati ce legatura are cu smoothie, simplu, este o bautura, facuta in blender, racita, uneori e dulce, facuta din fructe proaspete, legume si in unele cazuri poate contine chiar ciocolata. De asemenea poate contine si gheata sfaramata, fructe congelate, miere, iaurt.

Dupa ce am citit un pic pe net despre smoothie si m-am uitat peste cateva retete trimise de prietena mea, (am si salvat vreo 3) m-am decis sa incerc. De ce m-a atras ideea? In primul rand pentru ca e sanatos, pentru ca se face rapid, si pentru ca e si gustos.

Astazi am facut smoothie cu pepene si banane, 1 cana lapte si scortisoara scria in reteta insa eu nu ma dau in vant dupa ea si am pus un pic de vanilie, pentru ca ieri a fost o zi mai grea pentru mine am pus si 2 lingurite de miere. Se pun in blender (eu le-am pus in robot) si se paseaza cateva secunde pana se transforma intr-o pasta, a fost foarte bun si mi-a luat foarte putin timp sa prepar bautura.

Mai multe astfel de retete pe:http://ligiapop.com/

Ce mi-as dori? E sa inlocuiesc masa de seara cu o astfel de bautura pentru ca pe net am gasit o varietate de retete… ce ziceti incercam?

Cris

Lasă un răspuns

