We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Limite

Acum ceva vreme citeam undeva : asa cum iti traiesti zilele, tot asa iti fauresti viata. Cuvinte simple insa pline de adevar. Crezi ca esti o persoana ce poate face multe in viata muncind, invatand, transformand fiecare lovitura a sortii, intr-o lectie din care ai invatat ceva? Vei reusi sa ajungi unde poate nici nu ai visat. Daca impletim toate acestea cu actiuni ce au ca scop cultivarea sufletului nu doar a trupului ai toate sansele sa ai o viata implinita, inconjurat de cei dragi.

In drum spre viata ce am visat-o am uitat insa ceva, ca e bine ca sa iti cunosti limitele. Prima oara cand am realizat ca desi am vointa, sunt cazuri in care trupul obosit cere odihna si creierul refuza sa mai functioneze eram proaspata studenta, hotarata sa daram muntii si sa ii asez inapoi… Cand inchideam ochii vedeam inca cartea din care invatam. Si normal, la examen am cam dat-o in bara pentru ca nu imi aminteam decat parti din informatii. Am invatat apoi cum sa imi organizez materia…si am invatat cum sa invat, acordandu-mi acele momente de respiro, avand grija sa ma odihnesc inainte de fiecare examen si ca un examen e doar un examen nu inseamna ca viata se sfarseste cu el.

Am devenit apoi adulta intrand in lumea celor care muncesc si am acordat aceeasi pasiune, vointa, energie si serviciului. M-am casatorit si am preluat si multele dintre „atributiile” casei si uite asa… cu multa munca, munca, munca… am uitat sa ma odihnesc, sa ma relaxez si firesc…. la un moment dat organismul mi-a reamintit ca sunt totusi o fiinta umana si ca am nevoie de odihna.

Concluzia? In ciuda primei impresii limitele sunt bune, ne ofera ragazul de a medita, de a ne pune ordine in ganduri, de a consolida ceea ce stiam de fapt, de a ne reface dupa o perioada aglomerata. In definitiv cea mai „inteleapta” investitie este cea in noi, deci hai sa ne luam cate o pauza bine meritata! 🙂

Cris

Comments on: "Limite" (1)

  1. E foarte bine sa ne cunoastem limitele. Sa stim cand sa spunem Nu, cand sa ne odihnim. Si eu uneori vreau sa fac prea multe, uitand sa ma mai odihnesc.

    Foarte frumos scris.

Lasă un răspuns

