We don't see the things as they are. We see the things as we are.

De la capat

Intotdeauna am gasit dificil sa renunt, indiferent daca era vorba de lucruri marunte gen ce voi face sambata asta sau ce mi-as dori sa fac in urmatori 5 ani… insa viata e plina de surprize si nu-i asa ca ne dovedeste nu doar o singura data cum ca… ne era sortit cu totul altceva decat speram noi sa fie. Dupa cateva astfel de experiente m-am autoeducat si am invatat sa acord o marja de eroare chiar si la cel mai bun plan si asta fara sa fac planul B, C, D… etc.

Intre timp, am mai evoluat nitel si am invatat sa nu ma atasez prea tare de unele vise sau… sa le adaptez la situatia reala. Ce gasesc incontinuare dificil e sa renunt la unele valori pe care le-am pretuit toata viata… sau… mai bine zis… sa le „imbrac” in alte haine in functie de contez. Ca sa imi linistesc mica vocea din mine care zice… „si totusi?” imi spun ca am incercat si cealalta varianta si nu a functionat, deci… pot alege sa ma complac sau sa risc sa schimb felul in care privesc unele lucruri.

Ca sa nu ma „sperii” voi incepe asa cu pasi mici… primul ar fi, sa investesc mai mult in mine, sa investesc: timp, bani, sentimente… Deci voi lasa deoparte problemele familiei mele, si ma voi concentra pe nevoile ce le-am tot amanat, spunand „data viitoare”. Daca asta va duce cumva cu gandul la o revolta, nu e chiar asa, voi continua sa iau in considerare nevoile celorlalti, sa ii ajut daca pot, insa in lista prioritatilor voi fi Eu! 😉

Voi gandi… outside the box, abordand problemele din alta perspectiva decat ce de pana acum. Cum viata e asemanatoarea cu o calatorie cu roller coaster, deci hai sa simtim cu toti entuziasmul ei… 🙂

Cris

In definitiv cum vor putea fericiti cei de langa mine daca eu nu sunt linistita, fericita, multumita?

Comments on: "De la capat" (2)

  1. Succes in noua perspectiva. 🙂

Lasă un răspuns

