We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Iarna si parul

Nu doar pielea sufera de pe urma deshidratarii pe perioada sezonului rece ci si parul. Supus capriciilor vremii parul isi pierde stralucirea, aspectul matasos devine unul destul de tern si uite asa e timpul sa luam masuri si sa in protejem si pe el un pic. (nu toate suntem adeptele unei caciuli, desi sunt cateva modele chiar dragute prin magazine)… asa ca sa ii acordam si lui cateva minute din timpul nostru.

Pe langa balsamul traditional (atentie daca faceti cu usurinta matreata nu puneti balsam decat la varfuri) va propun si o masca de par.
Va propun o masca usor de realizat si care va lasa un par foarte frumos…
De ce aveti nevoie?

Un castravete si vreo 3 linguri de ulei de masline, amestecate in blender si gata, pasta obtinuta o intindeti pe par, o lasati vreo 15 minute si dupa va spalati. (Eu mi-am invelit capul cu un prosop cat am tinut masca, asa m-am asigurat ca nu fac numai bucatele mici de castravete prin casa)…

Ce ziceti? Incercati?
Cris

Lasă un răspuns

