We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Aniversare

Astazi este o zi mai deosebita, astazi se implineste 1 an de cand a fost lansat acest blog. La inceput cu pasii marunti, credeam ca nu va citi nimeni ce am scris, apoi m-am simtit „dezgolita” cand oamenii citeau. Marturisesc ca mi-a luat cateva luni pana am prins destul de multa incredere in mine, incat sa imi anunt prietenii, cunoscuti ca scriu… Pe tot acest parcurs am avut sprijinul neconditionat al prietenei mele, care mi-a acordat si suportul tehnic in tot acest timp. Deci multumesc ca m-ai impins de la spate, ca m-ai incurajat cand vroiam sa renunt si ca mi-ai dat drumul sa pasesc asa copacel, copacel ca si un copil mic ce invata sa mearga. 🙂

Dupa primul an pot zice ca rezultatul final este unul bun. Am scris despre momentele vesele prin care am trecut, despre implinirii si despre dezamagiri, despre cum am mers in inainte sau cum mi-am plins de mila. Sper ca gandurile, povestirile mele v-au fost de folos. Oricum macar le-ati citit, spune asta cele aproape 6000 de intrari din primul an. Mult mai multe decat visam eu vreodata. Cea mai plina zi a fost asa prin septembrie, cand intr-o dimineata am vazut ca am avut vreo 171 de intrarii cu o zi inainte. Am vazut ca o parte dintre voi v-ati facut abonamente la diverse topicuri si vreau sa va multumesc. Mi-am zis ca blogul va este de folos de vreme ce doriti sa fiti anuntati cand mai postez cate ceva. 🙂

Cam atat cu laudatul in aceasta zi… astept comentariile, criticile, parerile voastre pro si contra si ceva idei noi de subiecte daca aveti…
O zi frumoasa tuturor!

Cris

Comments on: "Aniversare" (7)

  1. Parcurgand articolele pe care le-ai scris Cris, am parcurs o calatorie placuta prin diferite domenii: suflet, culinar, italiana, despartiri.

    Sa iti deschizi sufletul in fata cititorilor e un lucru demn de curaj si respect. Sa te lasi cunoscut, sa te faci cunoscut im blogosfera e un inceput in a creea si in relatiile noastre de zii cu zii aceea apropiere, intimitate. Poate ai porint invers de la ceea ce are de daruit celor din jur, ai oferit si celor care nu te cunosc decat prin intermediul internetului. La implinirea unui an de cand „ti-ai deschis bratele” iti urez articole la fel de interesante, mai multe si mai dese.

    Felicitari pentru ceea ce ai realizat pana acum! Mult succes in continuare!

  2. Multumesc pentru incurajari!

  3. La multi ani! Felicitari Cris pentru diversitatea subiectelor si consecventa cu care postezi. Trebuie sa recunosc ca iti vizitez Casa aproape zilnic, fiecare articol citit fiind pentru mine similar unei intalniri intre prieteni. Si acesta se datoreaza modului „deschis” cu care ai tratat subiecte din viata ta si nu numai. Pe parcursul acestui an am gasit sfaturi pe care le-am urmat (mai ales la sectiunile Beauty si Bucatarie :)) si „povesti” care mi-au dat de gandit. Felicitari inca o data si sper sa sarbatorim alti noi ani de aici inainte!

  4. Multumesc ca citesti articolele si le gasesti folositoare. 🙂

  5. Felicitări pentru tot ce ai realizat. Este o bucurie să vezi că munca îţi este apreciată. La mulţi ani!

  6. Multumesc pentru apreciere! 🙂

  7. La multi ani!

Lasă un răspuns

