We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Stiu ca in ultima vreme am neglijat blogul si in mod special partea de beauty, dar… m-am intors. Scuze celor care obisnuiau sa citeasca blogul pentru aceasta rubrica… Astazi voi scrie despre binefacerile uleiului de ricin.
Il puteti gasi la orice farmacie naturista si nu este foarte scump. Foloasele? Multiple.

Mi-a fost recomandat de coafeza de ceva vreme deja, insa de fiecare data am tot amanat sa imi cumpar… Cum in ultima perioada am avut parte de mult stress, nervi, agitatie am observat ca parul a inceput sa imi cada mai mult ca inainte, asa ca m-am decis sa inlocuiesc in mastile standard, uleiul de masline cu uleiul de ricin. Parul arata super dupa. Am inceput cu un amestec de cateva picaturi de ulei de ricin cu un galbenus de ou o reteta clasica de altfel. In articolele ce le-am citit scria ca se freaca pielea capului cu ulei de ricin inainte de culcare si se spala dimineata. Am citit comentariile celor de pe net si majoritatea erau pozitive.

Apoi uleiul de ricin este de folos pentru piele, daca de exemplu aveti pielea pe coate intarita sau aveti bataturi masati bine zona cu ulei de ricin cam o luna de zile si o sa vedeti imbunatatirii.

De asemenea pentru unghii este foarte bun. Pentru unghiile care se exfoliaza usor si se rup; un balsam foarte bun este masajul cu ulei de ricin si apoi mergeti la culcare cu niste manusi de bumbac. Asta am de gand sa fac sa experimentez, o sa va anunt cat de bine functioneaza dupa. 😉

Cine nu isi doreste gene mari? O metoda naturala de a le intarii este sa le dam cu un pic de ulei de ricin si sa ne spalam bine dimineata fata…
Deja va face cu ochiul toate aceste binefaceri ale uleiului de ricin? Ce ziceti?
Cris

Lasă un răspuns

