We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Care este formula magica pentru a mentine armonia unui cuplu? Pentru a intretine ceea ce magia primelor clipe a creat? Exista vreo reteta ce poate aduce doi oameni impreuna si de a face povestea sa se termine cu „si-au trait fericiti impreuna pana la adanci batraneti?

Pentru inceput as putea zice ca e o simpla reteta: incercare, eroare, incercare, eroare… insa pana unde incercam? cand consideram ca a dat cu eroare? Asta as zice ca depinde de noi, de experienta noastra, de varsta noastra si de dorinta noastra. Ce am observat iar, e ca cu cat inaintam in varsta cu atat parca ne este mai greu… poate ca adolescenta este mai plina de trairii, fiecare iubire este unica, prima si singura… apoi parca nimic nu e destul de serios si mergem cu usurinta mai departe… apoi cu fiecare an, fiecare experienta incepem sa ne punem mai multe intrebari…

Daca am evoluat probabil si pretentiile au crescut… am inceput sa ne conturam o imagine despre cum ne-am dori sa fie partenerul… (atentie aici la pericolul de a fi cu cineva doar din teama de singuratate, ne poate conduce spre unele relatii chiar nocive)

Gasirea unui partener nu e neaparat partea cea mai grea (cu siguranta este partea cea mai distractiva), ci ce vom face de acum incolo… Bunica mea imi zicea cand eram copila: neaparat sa te casatoresti cand ai 20 si un pic, ca altfel vezi prea multe si nu mai vrei.. oare asa o fi?

E adevarat cu cat inaintez in varsta cu atat observ mai multe detalii, le inteleg, imi conturez imagini mai clare legat de cum ar putea fi viitorul alaturi de un partener… sa fie oare adevarata si a doua parte? Acum nu mai sunt dispusa sa fac compromisuri cu atata usurinta? Voi ce ziceti?

Cris

Lasă un răspuns

