We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Acolo

In fiecare zi experimentam cate ceva nou, de la o simpla rochie noua ce o probam si ne intrebam cum ne aratam oare purtand-o la o cearta cu o prietena, in fieca moment invatam cate ceva nou despre noi, ne invatam limitele sau descoperim cu surprindere ca puteam face mult mai multe lucruri decat credeam noi.

Des cei care ne impunem limite suntem noi, ne cream o imagine legata de cum ar „trebui” noi sa fim, cum sa ne imbracam, cum sa vorbim, uneori combinam asta cu imaginea celorlalti vis a vis de noi si… renuntam sa mai experimentam si altceva. Ne limitam la zona noastra de confort, lucrurile pe care le stim si evitam tot ce ar putea sa ne scoata din parametrii nostri obisnuiti.

Da… acolo afara, experimentand lucruri noi e periculos, cine stie ce se poate intampla? Aici e bine, chiar daca des nu suntem neaparat fericite, macar ne cunoastem foarte bine „nefericirea” si nu mai sunt surprize. Va suna familiar? 😉

Multi dintre noi acceptam la nivelul rationalului ca un pic de andrenalina, asumarea unor riscuri, poate ne-ar imbunatatii viata, de aici insa pana la a ne asuma riscul de a actiona, de a face ceva e… cale lunga.

Sa zicem ca acceptarea ca dincolo de universul nostru mai sunt si alti oameni, alte orizonturi, poate mai albastre ca al nostru e pasul intai, apoi asa copacel putem incepe sa ne schimbam… cu pasi mici sa incepem sa experiemntam de la un nou stil de viata, gen mai multa miscare, la o noua prietena, la o carte ce am tot amanat sa o citim, la a indrazni sa ne schimbam look-ul… la decizi majore cum ar fi un alt serviciu, o alta casa, un alt prieten. Ce ziceti? 😉

Vreti sa vedeti cum poate fi acolo… afara? Cat de des va asumati riscuri? Ce ati descoperit experimentand?

Cris

Comments on: "Acolo" (3)

  1. Experimentând diferite lucruri, am mai crescut puţin. Uneori m-am pus în situaţii dificile de mă întrebam: Ce caut eu aici? şi vroiam să plec. După un timp m-am bucurat că nu am plecat, deşi atunci a fost neplăcut, experienţa aceea ma ajutat să mă mai maturizez un pic.

    Acum aş vrea să experimentez cum e să joci squash. Sper sa se materializeze această dorinţă.

  2. Da, schimbare ne aduce noi deprinderi si ne ajuta sa ne dezvoltam.
    Si eu am experimentat foarte multe lucruri noi in ultima vreme si fiecare m-a ajutat sa descoper o alta latura a frumusetii vieti. 🙂
    Felicitari pentru dezvoltare!

  3. Thanks, Cris!

Lasă un răspuns

