We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Ripasso 1

Dupa o perioada mai lunga in care am intrerupt mini lectiile de limba italiana as vrea sa incepem cu un exercitiu de recapitulare atat a verbelor regulate (-are, -ere, ire) cat si a catorva dintre verbele neregulate, ce ziceti?
De asemenea in cazul in care nu ati mai trecut de mult in revista legumele si fructe, o puteti face pentru a putea rezolva urmatorul exercitiu:

Tradurre:
2. Unde sunteti?
3. Cum va numiti?
4. Incantat de cunostiinta.
5. Noi vorbim italiana un pic.
6. In ce data suntem?
7. Eu am aproape 25 de ani.
8. Cat e ceasul? E ora 3 si 11 minute.
9. Ridici receptorul?
10. Ce plictiseala!
11. Maine e Sambata.
13. In acest sfarsit de saptamana noi mergem la Roma.
14. De unde sunteti?
18. Dati-mi va rog un 1 kilogram de cartofi.
19. As vrea sa cumpar 100 de grame de capsuni.
20. Nu inteleg ce zice.
21. Ceapa si usturoiul sunt foarte bune.
22. Nu imi place fasolea.
23. Merele, perele si prunele nu ne plac.
24. Azi merg pana la Madalina.
25. Stii unde sta Geta?

A presto! 😉
Cris

Lasă un răspuns

