We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Este un subiect despre care ati citit foarte multe lucruri si deja v-ati facut o parere. Nu vreau sa readuc in discutie lucruri pe care le stiti, cu toti stim ca in cantitati moderate poate fi benefic insa pe termen lung are efecte foarte distructive. Saptamana trecuta insa am avut de a face cu efectele imediate ale stresului.

As zice ca organismul nostru este o „masina” foarte inteligenta daca stim sa il „ascultam” sa fim atente la semne. El ne ofera indicii ca ceva nu este in regula, ne ramane noua sa legam lucrurile si sa vedem despre ce este vorba. Timp de cateva saptamanii au lucrat foarte mult, la varianta inc are dusul deja devenea un lux necesar nu ceva normal, si mai intai am avut primele semne ale epuizarii insomnia, apoi in mod surprinzator, un stomac din ce in ce mai derajat de am intrat la dieta, am taiat cafeaua, apoi orice alt stimulent ce imi putea cauza vreun minim de disconfort. Si cu toate astea problemele de sanatate continuau…

Asa ca sambata am zis: ma doare stomacul? Atunci sa aiba motiv m-am dus si mi-au cumparat un hamburger cu de toate si m-am dus de am dormit la pranz vreo 3 ore si jumatate. Vreti supriza?
Dupa nu am avut nimic, bine nu pot zice ca a fost cea mai buna alegere… cu siguranta nu va recomand hamburgher pe post de tratament… 😉

Insa asa mi-a fost clar definitiv, ca ceea ce banuiam cum ca de fapt nu e de cauza fizica ci… mai mult sa zicem psihica era cat se poate de adevarat. Problemele personale, combinate cu multa munca, fara putine momente de relaxare imi dadusera organismul peste cap.

In concluzie? Am decis ca chiar daca vasele in chiuveta nu sunt neaparat ceva pozitiv, sau frigiderul e cam gol… ceea mai importanta persona sunt eu… deci mi-am luat catelul la o tura de joaca, apoi m-am dus vreo ora prin magazine… Sigur, nu putem face asta in fiecare zi, insa din cand in cand tot putem.

De ce ma tot straduiam eu oare sa muncesc mult ca avem nevoie de bani, sa mai si scriu cate ceva la cursul de italiana, sa mai si citesc cate un articol, sa gatesc pentru ca nu e asa mancarea gatita e cea mai buna? sa fac si cumparaturi, si ordine si platit facturi?

La final in loc de un sentiment de multumire, simteam doar… epuizare… lasa ca lucrurile pot fi facute si mai putin „perfect” mai asa cu juma de norma, dand prioritate… la ce simt si ce am eu nevoie…

Voi? Cum va relaxati dupa o zi incarcata?

Cris

Lasă un răspuns

