We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Ce semanam

A trecut ceva vreme de la ultima mea postare, am fost cam prinsa in tot felul de activitati si marturisesc ca uneori e greu sa gasesc subiecte, si nu vreau sa scriu aceeasi randuri: „vreau o zi de 48 de ore poate asa ajung si eu sa fac cate mi-as dori”, nu de alta, dar, sunt sigura ca nici voi nu stati bine cu timp… si pentru moment nu s-a descoperit vreo pastila minune de… dilatat timpul din cate stiu… deci pierdere de timp. 🙂

In ultima vreme imi tot vine in minte un proverb mai vechi… daca semeni furtuna, asta vrei culege… deci… culegem ce semanam…. si ma gandeam oare ce seminte am plantat eu de-a lungul anilor? Am fost multumita sa descoper ca mai ales in ultimii ani, am plantat: dragoste, iertare,pace, bucurie. Deci incet, incet, am inceput sa vad ca hmmm chiar asta culeg, sunt norocoasa, am prieteni, cunoscuti care ma apreciaza, care se intalnesc cu mine cu placere… si m-am trezit cu tot felul de mici atentii ce mi-au facut placere.

De exemplu sambata m-am revoltat, am zis: stii ceva, nu am Chef sa fac ce Trebuie… si am decis ca eu vreau sa ies in oras, sa mai vad oameni noi,sa beau un suc, sa stau de povesti despre tot felul de nimicuri si am inceput sa ma gandesc pe cine as putea suna sa ies in oras… supriza! Erau multe persoane… am ales 2 si in acest sfarsit de saptamana am iesit in oras, mers la cumparaturi, la un suc, la un smoothie… 😉

Deci am cultivat relatii frumoase, si acum ma bucur de rezultate. 🙂

Apoi mi-am amintit ca copil fiind citeam povesti nemuritoare, si in cele arabe am intalnit la un moment dat ideea ca in prima parte a vietii platim greselile vietiilor trecute si abia in partea a doua vietii culegem… ce am semanat… si ma gandeam… un sambure de adevar tot e aici… nu ne-am ales familia in care ne nastem, nu am ales cum am fost educatii, crescuti, hraniti, ci in majoritatea cazurilor parintii au facut-o pentru noi.. insa ce facem dupa ce devenim adulti asta, da, depinde de noi si suntem responsabili pentru calitatea vietii pe care o avem, in definitiv suntem suma alegerilor noastre. 😉

Voi? Ce credeti legat de acest subiect?

Cris

Lasă un răspuns

