We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Inapoi

In primul rand scuze cititorilor fideli care au continuat sa intre pe blog in speranta ca am mai scris ceva noi si care au iesit dezamagiti… aveti dreptate dragele/dragii mei, in ultima vreme am neglijat aceasta activitate.

In parte pentru ca la fel ca multi in aceasta perioada muncesc foarte mult, in parte ca nu aveam foarte multe sa va povestesc. A trecut 1 an de cand publicam articole gen: 10 motive ca partenerul te inseala… a trecut 1 an de cand am aflat ca imi cladisem viata pe o himera si tot 1 an a trecut de cand m-am decis ca in ciuda temerilor ca nu sunt destul de puternica, ca nu voi putea sa fac: bani pentru mancare, chirie, intretinere, nu voi avea timp de facut curatenie, cumparaturi, energie sa trag linie sa o iau de la capat… puterea sufleteasca sa iubesc din nou…

Natura umana este ceva minunat dragele mele, purtam in noi puterea magica de a ne regenera, de a ne vindeca ranile si de a ne ridica din praful drumul de unde eram cazuti… nici nu stim cat de multe puterm face pana nu incercam… Primii pasii sunt mai grei totul… e nou.
Acum la aniversarea a 1 an de cand mi-am luat inca o data viata mainii, asa cum am facut-o pe cand aveam 18 ani, pasind in necunoscu… pot spune: suntem puternice, daca ne dorim ceva si muncim in directia respectiva putem face aproape orice, doar sa ne dam sansa de a o face.
Citeam mai demult undeva un citat in care scria ceva de genul: singurele limite sunt la noi in minte. Chiar asa si este…

Cu ajutorul unei bune prietene care mi-a stat alaturi pe toata aceasta perioada si altor apropiatii, am lasat trecutul sa moara si am invatat sa visez din nou. 🙂

Chiar daca uneori un val al vietii va mai darama, nu uitati ca tot ce ati invatat pana in acel moment e inca un voi, faptul ca atunci stati si admirati lumea de pe fundul baltii nu inseamna ca toate reusitele, lectiile voastre de viata s-au anulat… Calatoria reincepe… si poate fi chiar mai frumoasa si plina de neprevazut ca prima oara.

La capitolul castiguri personale as trece reusite din domenii foarte diferite: vacanta in strainantate, vreo cateva excursii prin tara, ceva carti/articole citite, am slabit, mi-am refacut garderoba cu tinute frumoasa, am reusit sa merg cu regularitatea la coafor, proaspata soferita am reusit sa mai invat cate ceva din ce inseamna masina, (sa ma fac de ras in cateva ocazii;), insa asta nu conteaza) la final merg cu regularitate: la cumparaturi, parintii, eu… la volan 😉 am experiementat o noua relatie infruntandu-mi teama de a crede din nou in partener, deci… teoretic… desi intrata in lumea celor „single” am avut timp si energie pentru mai multe lucruri decat am sperat si de cat am avut pe vremea cand eram inca prinsa intr-un mariaj disfunctional.

Sigur inca invat sa imi impart timpul, sa imi gestionez finantele, sa imi asum riscul de a fi ranita din nou aratandu-ma vulnerabila, sa ma bucur de lucrurile marunte, gen cele 5 minute de mangaiat catelul dimineata… cum fac ochi dimineata, cuc sare repede la mine in pat si incepe sa ma impinga cu botul, cu fundul, sa il mangai si sa ma joc cu el…
Deci totul se poate daca ne dam permisiunea de a experimenta lucrul respectiv… doar sa vrem. 😉

Cris

Comments on: "Inapoi" (2)

  1. Vad ca deja ai inceput evaluarea pe care unii ne-o facem la sfarsit de an. Vad ca ai avut un an plin de experiente. Excelent ca te-ai dat permisiunea de a experiementa.. si sa treci peste friciile aferente acestor momente.

    Mult succes in continuare!

  2. Octombrie noiembrie par a fi niste luni de cotitura pentru mine si atunci vad ca inchei unele cicluri si in decembrie ma pregatesc sa deschid altele… cu noi planuri pentru anul care vine…
    Multumesc de urari!

Lasă un răspuns

