We don't see the things as they are. We see the things as we are.

„Bumps of the life”

Celor care nu cunosc expresia o voi traduce… „loviturile vietii”… poate expresia este un pic dramatica… am auzit-o in cadrul unui workshop cu John Parr, si mi-a placut foarte mult. 🙂
Poate de unde mi-a placut mult si ideea ce o impartaseam, cum ca in viata ne este menit sa trecem prin multe incercari, ca din fiecare avem cate ceva de invatat pana devenim acea piatra perfect slefuita, capabila sa faca fata fata valurilor vietii si sa invete pe altii la randul lor, cum pot infrunta viata.
Pe cand ma pregateam sa ma declar ‘casigatoare’ pe anul care tocmai a trecut soarta mi-a reamintit ca anul nu e inca incheiat si in prin urmare nici impedimentele acestui an nu sunt inca gata.

Nu stiu daca voi patiti asta, insa de fiecare data cand zic ca am crescut destul, ca mi-am infruntat destul temerile, mai apare cate una, ce pot zice insa cu siguranta este ca de fiecare data cand o alta provocare apare multumita celor deja experimentate parca sunt mai puternica si mai pregatita sa le infrunt.

Cum reactionati voi atunci cand ceva nou si nu neaparat placut apare in viata voastra? Respingeti realitatea? Intelegeti? Va ascundeti?

Cris

Comments on: "„Bumps of the life”" (2)

  1. Atunci cand apare ceva nou si neplacut in viata mea, imi ia o vreme pana accept acel ceva. Trec prin tot felul de sentimente de la tristete la furie, insa intr-un final ALEG sa ma conformez sau sa mai caut alte posibile solutii. 🙂

  2. Multumesc pentru comentariu.
    Eu de obicei cateva zile refuz sa accept ce se intampla, (bine acum depinde de problema, normal). Apoi incep sa ma gandesc daca este ceva ce pot schimba sau accept situatia asa cum e. Si apoi actionez in directia rezolvarii problemei, si incep sa ma simt mai bine dupa ce am ceva de facut concret…

Lasă un răspuns

