We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Supa crema de legume

Dupa o perioada in care m-am limitata la a gati retetele ce imi erau deja familiare, si dupa o perioada in care am mancat destul de multe semipreparate, zilele astea am incercat ceva foarte simplu insa la fel de gustos. Deci supa creme de legume:
-2 morcovi
-2 patrunjei
-1/2 telina mare
– 1 kg de cartofi (corect ar fi 1 cartof imeeeeens)
-1 ceapa
-2-3 catei usturoi
– 150 de grame de smantana
-2 galbenuse
-patrunjel

Legumele vor fi curatate toate si puse la fiert, le-am scurs apoi (atentie nu aruncati apa de la legume, o sa mai aveti nevoie de ea), le-am pus in robot de s-au facut pasta. Intre timp am amestecat cele 2 galbenuse cu smanatana si am pus amestecand continuu si o parte din apa de la legume. Restul de apa turnati-l peste legumele pasate si m-ai dati-le o data in clocot, turnand si condimentele (eu am pus un pic de piper, vegeta) si la final patrunjelul. Amestecati la final cu smantana si ouale si m-ai lasati vreo 2 minute sa fiarba. Si gata!

Insa cred ca partea cea mai interesante sunt crutoanele: cateva felii de paine, taiati-le patratele (eu le-am rupt, ca mi-a fost lene sa le tai) si le-am stropit cu un pic de ulei, le-am bagat in cuptorul incins, pana au capatat o nuanta aurie, apoi fierbinti, am turnat peste ele 2 bucatele de unt ce a intrat imediat in ele (am zis ca data viitoare poate incerc si ceva condimente, gen usturoi)….

Incercati combinatia de foarte buna!
Deci usor de facut, fara bataie de cap… si yami, yami! 😉
Cris

Lasă un răspuns

