We don't see the things as they are. We see the things as we are.

The dark side

Inceput de primavara, vremea se incalzeste incet si natura se trezeste la viata. Ieri am facut prima plimbare pe malul apei… am si uitat cat imi lipsise. Abia astept sa infloreasca magnoliile. Insa sa revin la subiectul acestui post… 😉

Acum vreo 3 saptamanii o prietena ma intreba: de ce nu iti iubesti latura negativa? Prima mea reactie a fost una de surpriza. Cine isi iubeste defectele? Mi-a luat anii de zile sa invat sa las lucrurile sa curga, sa nu fac planuri, sa nu simt nevoia sa controlez situatia…. cum as putea sa iubesc asta la mine?

M-a privit si mi-a zambit.Asta te-a ajutat sa supravietuiesti inainte. Foarte adevarat provenind dintr-o familie pentru care maine inseamna candva intr-un viitor indepartat, care nu si-a pus probleme si a sfarsit avand tot felul de probleme datorita acestei atitudini, am invatat sa ma organizez, sa anticipez multe lucruri si sa le trec cu bine. Deci da, nevoia mea de avea controlul mi-a fost de folos.

Pe parcursul saptamanilor urmatoare am meditat la ceea ce imi spusese… Nu pentru ca ca mi-as fi dorit in mod deosebit ci, pentru ca am un subconstient foarte „incapatanat” si care imi da trezirea la 3-4 dimineata cu toate problemele pe care nu am chef sa le fac fata in timpul zilei, deci am meditat dimineata devreme de tot.

Incet piesele s-au asezat ca la un puzzle, fiecare la lucru lor. Am fost destul de multe lucruri ce nu mi-au placut. Insa in viata lucrurile se pot schimba. Aceasta cred ca este cea mai importanta dintre „regulile” vietii, ca nimic nu e batut in cuie, totul poate fi transformat, ca depinde de noi ce vom face cu informatiile pe care universul ni le ofera.

Dupa cateva saptamanii cand am vorbit iar cu ea, a fost foarte bucuroasa pentru mine si mi-a zis ca voi devenii o femeie sensibila, buna. Am fost sceptica la inceput… (Toma necredinciosul, ce sa-i faci! ;), insa am realizat ca asa era… deveneam mai empatica, invatam sa nu judec, ci sa inteleg.

Acum sunt intr-un pelerinaj, invat rabdarea, sa imi stapanesc impulsurile negative, stiu ca ele nu vor disparea insa pot invata sa le controlez, acesta este si farmecul vietii, posibilitatea alegerii. Invat sa las orgoliu deoparte, sa imi exprim sentimentele, sa le spun celor dragii ca conteaza pentru mine.

Acum ascult o mantra (imprumutata de aceeasi prietena) si va scriu dragele mele impartasindu-va din experientele ultimei lunii. Sper ca cele scrise aici sa va ajute sa va intelegeti mai bine… in cazul meu, au avut un efect benefic… 😉

Si nu uitati: everything happens for a reason! 🙂
Cris

Lasă un răspuns

