We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Legume chinezesti

In ultima vreme am decis sa mananc multe legume si fructe, in tentativa de a compensa, viata sendentara, munca multa si odihna putina, normal. Si astazi am incercat ceva nou, insa f simplu si sanatos, si care se face rapid normal 😉 deci legume chinezesti, de ce avem nevoie?
– 2 ardei (galben si rosu)
-2 morcovi
-3 cepe verzii
-5-6 ciuperci mai mari
– un pic de unt (eu am pus asa un patrat)
-sos de soia
-si daca va place picant puteti incerca si un ardei mic iute (tocat marunt, marunt)

Am fiert la aburi ciupercile, (le taiati in prealabil in 2/3 depinde cat sunt de mari), daca nu aveti un steamer, puteti sa le fierbeti simplu, in apa ,insa doar vreo 10-15 minute. Intre timp taiati ardeiul fisi subtiri, ceapa verde rondele, iar morcovul curatat si taiat rondele subtiri (am o razatoare care si feliaza, merge suuper;)
In tigaia de teflon am incalzit untul, si apoi am calit vreo 5-10 minute legumele (mai putin ciupercile, normal), am adaugat sosul de soia (atentie este sarat deci atentie cat puneti), la final am adaugat si cupercile si le-am mai lasat pe foc vreo 5 minute.
Se pot servi alaturi de orez, sau piept de pui la gratar.
Pofta buna!

PS: Pentru ca mi s-a atras atentia ca nu postez si fotografii, astazi am facut vreo 3 si am atasat la reteta. (a fost distractiv, am facut pozele cu telefonul si mi le-am trimis mie pe e-mail, ca surpriza, surpriza, am descoperit acum cateva luni, ca pot face asta. 🙂

Lasă un răspuns

