We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Zilele astea am trisat banalul piept de pui combinandu-l cu sunca si cascaval… 🙂 E o reteta foarte simpla ce nu o sa va dea bataie de cap cata vreme aveti prin casa ce va trebuie:

Deci am luat un piept de pui mai mare (cam vreo 600-700 grame)
Sunca feliata cam vreo 200 de grame
Cascaval in jur de 100 de grame
Condimente dupa gust… 😉

Pieptul l-am feliat si l-am batut un pic… am pus apoi felia de sunca feliata subtire peste bucata de pui, iar in mijloc o bucatica de cascaval taiat bastonas subtire, si le-am invelit pe toate sub forma unui rulou, ca sa tina am pus o scobitoare…
Rumenite apoi frumos in tigaie si gata sa fie papate 😉

Merge cu orice garnitura aveti prin casa… Eu am ales o banala salata mixta…
Cris

Lasă un răspuns

