We don't see the things as they are. We see the things as we are.

2013

Am tot amanat sa scriu primul post pe acest an poate pentru ca nu am planuri pe acesta an. In fiecare an am avut macar niste linii directoare dupa care sa ma ghidez, anul acesta nu am… Poate si pentru ca anul trecut… hmmm cam majoritatea planurilor mele au fost cumva deviate, transformate in altceva. Nu ca ar fi fost un an rau. Profesional chiar foarte bun. Sentimental? Hmmm am cunoscut multi oameni interesanti asta e sigur, am mai invatat cate ceva despre mine, unele lucruri nu mi-au placut in mod deosebit insa fiecare mai avem si astfel de momente.

Pe anul acesta ce vreau? Sa continui cu planul de anul trecut de a economosii niste banuti, apoi mi-ar place sa fac macar un sport. Ceva mai mult decat plimbatul catelului meu, care este un dulce, insa am nevoie sa fac mai multa miscare… deci daca as reusi ca de 2 ori pe saptamana sa fac sport ar fi minunat. Vreau sa citesc si sa scriu… (in mod cu totul ciudat sfarsitul anului trecutului mi-a adus si 700 de intrari pe blog… ceea ce este foarte curios pentru ca mi-am neglijat indatoririle). Apoi vreau sa socializez ceva mai mult, am nevoie de relaxare si de odihna. Mi-ar place sa petrec mai mult timp in aer liber, sa continui cu lectiile de pictura, sa imi imbunatatesc calitatile de sofer… si …

Si uite asa se nasc planurile pe acest an… insa e ceva ce imi doresc foarte mult. Ce? Liniste, anul trecut a fost unul plin de evenimente, din pacate nu neaparat pozitive, anul acesta vreau liniste, pace… si multa sanatate, normal sa ma pot bucura de toate. 😉
Voi ce va doriti anul acesta? Ce sperati sa va aduca acest an?
Cris

Lasă un răspuns

