We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Aniversare

Au trecut 3 ani de cand a fost infiintat acest blog… as vrea sa zic ca am tinut minte data cand a fost lansat insa ar fi o minciuna si probabil ca nici nu as fi realizat cat timp a trecut daca nu as fi primit o urare de la multi ani… asa ca m-am decis sa va scriu cateva randuri… sa vedem… anul in care in am scris cel mai mult? Clar primul an, pentru ca suntem toti plin de energie si entuziasm la inceput… anul in care am scris cel mai putin? Anul trecut… anul in care am avut cel mai multi „cititori” anul trecut… recordul? peste 700 de intrari intr-o singura zi… logic ca anul in care am avut cel mai putin cititori a fost primul an…

Ma gandeam daca mi-am atins scopul… cand am inceput imi doream sa fie o colectie de articole, de idei, din diverse domenii… si a si fost, adica cu siguranta cand nu mai stiu exact cum se prepara un anume fel de mancare, intru la mine pe blog si caut reteta ce mi-o trebuie, sau daca am nevoie de anumite informatii le gasesc toate grupate aici… am primit si cateva pareri sugestii, idei… deci partial da…

De ce doar partial? Pentru ca mi-ar fi placut sa primesc mult mai multe comentarii, insa si eu citesc multe articole si nu comentez deci… banuiesc ca asa suntem majoritatea…
Am vorbit de trecut, de prezent… a ramas viitorul… ce as putea sa zic aici? Hmmm… ar fi frumos sa scriu mai multe… bine, mi-ar place sa am mai multe idei de impartasit… si banuiesc ca asta ar insemna sa imi aloc mai mult timp de citit… cand avem cu toti o viata nebuna… e destul de greu… insa da, un plan frumos ar fi… sa scriu macar un articol pe saptamana… macar cu atat sa va rasplatesc faptul ca… continuati sa cititi. 😉

Cris

Lasă un răspuns

