We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Stiu ca in ultima vreme postarile mele au fost tot mai scurte si mai succinte, si au vizat in mod predilect bucataria si retetele ce le-am experimentat insa astazi am ajuns pentru prima oara la varianta in care va scriu pentru a imi face reclama si a atrage noi clientii… Majoritatea ma cunoasteti din scrierile mele si putini din viata personala…
Predau in particular de mai bine de 10 ani (din anul intai de universitate am inceput din pasiune si am continuat)… Am lucrat ca si translator, traducator pentru cateva firme insa m-am centrat in mod special pe predat. Studentii mei au intre 60 si ceva de ani si 8 ani… Sunt mandra de ei si am avut rezultate bune si foarte bune pe parcursul timpului. Am pregatit pentru teste IELTS, TOEFEL, Cambridge, bacalaureat, emigrare, pregatire pentru interviuri.

Pentru ca am intrat in contact cu oameni din medii diferite, lectiile mele cuprind pe langa cele de baza: gramatica, un mare mister pentru toti ;), si parti mai putin atinse prin alte cursuri standard, gen economie, medicina, drept.
De ce va scriu toate acestea? Pentru ca vreau sa va ofer sansa de a studia in particular sau on line cele 2 limbi engleza si italiana.
Programul meu este destul de flexibil, insa acum sunt libera in mod special diminetile.
Va astept cu drag,
Cris
O zi frumoasa tuturor!

Comments on: "Oferte studiu limba engleza si limba italiana" (1)

  1. Ciao!

    Draga mea , am citit articolul si nu ma pot abtine sa nu scriu si eu macar cateva cuvinte…..in primul rand, sa spun ca imi aduc aminte cu mare drag de lectiile de engleza pe care le-am avut alaturi de tine. Mi-a parut tare rau ca, din motive care nu au depins de mine, nu am putut continua.
    Insa, acum cand realizez ca am cea mai mare nevoie de a aprofunda limba engleza, ma bucur sa stiu ca pot avea si eu un loc … mergand pe varianta on line, desigur :). Stiu ca gramatica cu tine nu este un mister :)..si abia astept sa reluam „activitatea” .
    Sunt convinsa ca multi studenti de-ai tai, la fel ca si mine, au invatat de placere o limba straina cu tine!
    Iti doresc tot binele din lume, la cat mai multe articole si il pup si pe Cuc – nastrushnicul tau prieten.

    Cu mare drag,
    Magda

Lasă un răspuns

