We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Poveste de viata

Dintre cele mai cantate, preamarite, cautate, dorite sentimente dragostea este in topul fiecaruia dintre noi, o definim diferit, de la timpul petrecut cu partenerul distrandu-ne, la responsabilitatea treburilor zilnice, la sustinerea oferita in momente de cumpana, gesturi mici sau mari, cadouri scumpe, comunicare, tandrete si asa mai departe fiecare o vede, simte, intelege diferit.

Ce am observat, la mine cel putin, e ca intelegeam diferit cand aveam 20 si ceva; si cu siguranta o percep diferit acum la 30 si, sigur prioritatile se schimba, nevoile se schimba, felul de a vedea viata se schimba, noi suntem altii. Fiecare etapa a vietii isi are partea ei frumoasa, si ne putem bucura de fiecare clipa.

Acum e mai… potolita, da, acesta e cuvantul potrivit, dintr-un rau de munte s-a transformat intr-un lac, e clar, limpede, reflecta lumina in el, ca o zi de primavara sau… de toamna tampurie, fiecare cu anotimpul pe care il prefera 😉

Saptamanile aceastea mai multe persoane mi-au zis aceeasi lucru, ca ma admira ca stiu foarte clar ce vreau si ca nu ma las distrasa de alte lucruri… dragii mei, ca sa ajung aici, am trait, mi-am asumat riscuri, am cazut, m-am ridicat, si da, nimic nu se compara cu experienta vietii. Acum vreo 7-8 ani am inceput sa ma intreb ce ma face pe mine fericita? Ce caut eu la un partener? Si surprinzator… nu stiam, deci am avut nevoie sa incerc diverse situatii, lucruri, intalniri cu diverse persoane pana cand am descoperit persoana alaturi de care pot fi eu insami.

Pentru ca frumusetea e trecatoare, banii vin si se duc, insa calitatea omului de langa tine e foarte importanta. Viata e plina de neprevazut, cu multe greutati si cineva cu care sa poti impartasi povara lor e foarte important. Nu am facut din cautarea unui partener scopul meu in viata, insa nici nu am sperat ca el, fat frumos ma va descoperii in timp ce ma plimb cu catelul 😉 Si ei bine, nu exista o formula magica in a il descoperi pe EL, the right one.

Ce am mai invatat este ca nu conteaza ce gandesc, ce parere au cei de langa noi. Sigur, ne doresc binele, insa drumul nostru e doar al nostru si nimeni nu va pasi pe el in locul nostru. Deci asumati-ma raspunderea pentru el, pasiti cu incredere, indiferent cum se va termin povestea voastra de dragoste, fiecare poveste de dragoste merita traita, din toata inima si fara retineri. 😉

O parte dintre noi considera siguranta ca fiind principalul criteriu de alegere si aleg, sa…”se conserve”… e primul cuvant ce imi vine in minte… pentru ca cum altfel i-am putea numii pe cei care refuza sa se implice, care doresc sa primeasca asigurari ca la final exista un final fericit? Insa… sa fim onesti, nu exista garantii, nici noi nu le putem oferi, dar mai.. sa le pretindem. Deci ne ramane doar speranta ca de data asta am facut alegerea corecta si sa mergem inainte.

Dragii mei/dragele mele dragostea vine indiferent de varsta, de statut social, moment al vietii, tot ce avem nevoie e sa avem o inima deschisa, sa fim dispusi sa riscam sa fim raniti, sa ne clarificam ce anume dorim de la partener, ce avem de oferit si sa gasim aceea cale de mijloc care sa ne duca unde ne dorim, si atentie fericirea noastra nu ne o poate oferi partenerul, ci depinde doar de noi.

Cris

Lasă un răspuns

