We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Lectie de viata

Cand zicem ca am invatat destul, ca am crescut destul de mult, vine viata sa ne mai invete ceva. In cazul meu a fost chiar neobisnuit… de ce? Eu, nu sunt fan al jocurile on line. Chiar le credeam pierdere de timp, insa m-am gandit ca voi avea un subiect comun cu prietenul meu deci… de ce nu? Apoi jocul m-a adus in preajma unor oameni interesanti.. am gasit acolo lacomie, coruptie, jocuri de culise ca si in lumea reala… insa si oameni cu care am avut ce sa discut, chiar daca diferentele intre noi teoretic erau mari, varsta, zona de interese etc…

De ce va povestesc toate astea? Poate pentru ca am invatat o lectie de umilinta, nu cum poti fi invins de altul mai bun, ci cum poti sa o dai in bara din cauza unei prostii. E ceva destul de nou pentru mine, pentru ca in general nu ma bazez pe informatii de la altii, ci pe propia persoana, si am aproape intotdeauna planuri de rezerva, poate ca nu planul A, B, C, insa macar un A si B… ei bine acum nu am facut-o. Si am dat cu nasul de pamant… Frumos, frumos!

Pentru mine a fost o lectie importanta. De ce? Am invatat sa colaborez, sa ma sprijin pe altii… sa ma las ajutata de altii… si cel mai important am invatat sa invat… uitasem cum este… am fost de prea multe ori eu profesoara si restul elevii, acum am invatat de la copil de 19 ani… niste lectii importante, cum ar fi ca nu conteaza varsta, inca mai ai de invatat. 😉

Cris

Lasă un răspuns

