We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Ciorba de burta

Voi incepe prin a preciza: nu sunt amatoare de ciorba de burta, de fapt am mancat de 2 ori in viata mea. Nu pot zice ca imi displace insa nici ca ma dau in vant dupa ea si totusi am avut ocazia sa primesc o portie (da nu o sa credeti dar m-am trezit cu bianca la usa cu oala de ciorba de burta dupa ea ;), venise la limba engleza…)

Si in 2 zile am dat-o gata! M-am indragostit de ea deci clar am cerut reteta! Si cum stiu ca tata e mare amator de ciorba de burta fac si eu. Atentie urmatoarele cantitatii sunt valabile pentru o oala de 8 litri de ciorba:

Reteta urmeaza mai jos exact cum mi-a fost transmisa de Bianca:
-Burta (refrigerata in vid, taiata feliute pentru cei care sunt din Timisoara se cumpara de la Metro! uite cum fac eu reclama 😉 – pachet de 2 kg.
– 4 morcovi mari (dati prin razatoare cu gauri mari)
– o capatana usturoi (zdrobit)
– o galeata de 1 kg smantana grasa
-1 borcan gogosar in otet ce va fi taiat cubulete
-4 oua
-2 linguri faina (da, ati citit bine, faina)
-cuburi de pui si de vita
Punem burta la fiert cam vreo 40 de minute si intre timp taiem gogosarii cubulete si ii punem si pe ei in ciorba, cand e aproape fiarta burta, calim morcovul cu putin ulei, adaudam usturoiul si le turnam si pe ele in ciorba. Daca va place mai acru puteti adauga din zeama de la gogosari pe parcurs. Cand e fiert totul intr-o alta oala punem smantana cu cele 4 galbenusuri si cele 2 linguri de faina si adaugam treptat ciorba pana e fierbinte, apoi o turnam in oala cu ciorba si gata!
Mai usor nu se poate!
PS: Sper sa iasa la fel de buna ca a Biancai!
Pofta buna!
Cris
PSPS: Am facut astazi ciorbita, e buna insa nu ca a Biancai! Insa data viitoare sigur dau lovitura! 😉

Lasă un răspuns

