We don't see the things as they are. We see the things as we are.

IMG_20150410_135430-1Toti suntem in febra pregatirilor deci nu vreau sa retin prea mult ci doar sa va aduc aminte de o „regula” din batrani: „zeciuala”, Ce inseamna asta? Sa dai a zecea parte din ce castigi oamenilor mai putin norocosi, organizatiilor non profit, sa fi generos cu prietenii, familia ta. Si nu, nu inseamna sa daruiesti doar bani, putem darui haine, mancare, carti, timp.

Aplic asta de mult timp si in ultima vreme dau mult mai mult ca inainte. Rezultatul? Primesc la fel de mult daca nu mai mult. Atunci cand credeam ca lucrurile se infunda si nu o sa ma descurc ceva intervine si echilibrul se reaseaza.

Cred ca un exemplu ar fi bun si am sa va zic cel de ieri. Ieri eram intr-un supermarket. Incercand si cuvantul incercand e cuvantul cheie sa fac cumparaturi. Pentru ca in ultima vreme am invatat foarte multe despre orhidee si cum sa am grija de ele (am cateva foarte frumoase) am vrut sa imi cumpar una si pentru ca nu aveam nici una galbena, m-am decis sa ma uit dupa una.

Din nefericire pentru mine erau asezate langa un „drum” foarte circulat si dupa ce am fost impinsa cu carurciorul, agatat cu cosul, am decis sa renunt la idee pana dupa pasti cand toata vanzoleala din magazine s-a terminat. Deci am plecat din magazin.

La nici 2 ore dupa ghiciti ce am primit? O orhidee frumoasa galbena de la una dintre studentele mele. Mi-a adus-o fara un motiv anume si fara sa stie ca eu asta imi dorisem sa primesc si asta cautam cu cateva ore inainte. Cand am vazut-o am ras. Poate ca nu a a ajuns la mine floarea cum am asteptam dar sigur si-a gasit drumul spre „casa”.

Deci ce daruim asta primim dragii mei.

Va doresc inca o data un paste fericit alaturi de cei dragi!

Cris

Lasă un răspuns

