We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Caciulata

IMG_20150830_161513Pentru ca perioada concediilor aproape s-a terminat m-am decis sa imi iau o mica vancanta si sa fac un tur pe transalpina si sa facem o oprire la olanesti, calimanesti, caciulata impreuna cu cei doi cateii ai nostri ce au putut admira si ei peisajul (desi am senzatia ca nu prea l-au savurat la adevarata valoare ;), drumul pe transalpina a fost destul de abrupt cu multe curbe varf de act si am inteles ceva mai inalt decat transfagarasan insa s-a meritat, vedeti aici vreo 2 poze.
IMG_20150830_154546

La caciulata am gasit un camping cu niste casute ce imi aduceau aminte de perioada cand eram copil si mergeam cu ai mei prin concedii, insa a compensat cu faptul ca apa din bazin era fierbinte si cu peisajul ce il admiram de fiecare data cand innota si seara cand soarele apunea frumos peste munti. Casutele erau undeva in mijlocul padurii deci am avut parte de aer curat si racoare.
Deci daca doriti sa faceti o mini excursie cele doua obiective turistice sunt foare bune, la intoarcere ne-am oprit la manastirea cozia, de asemenea foarte frumoasa: cu picturi, flori si o arhitectura din secolul XVII si vorba aceea cine nu a auzit de Mircea cel Batran? 😉
IMG_20150903_095925

Lasă un răspuns

