We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Zilele trecute am primit pe e-mail oferta de a participa la un webinar intitulat cele 7 strategii sa iti deblochezi afacerea si pentru ca deja participasem la un seminar organizat de Lorand Soares am mutat si schimbat ce faceam incat la 19:30 sa fiu on line si am reusit.
Dupa un inceput prost (conexiune la internet proasta) am reusit sa particip.
Pe parcursul la o ora am ascultat sfaturile oferite de unul dintre oamenii ce imi plac foarte mult cum gandesc, am facut un rezumat pentru voi:
Care este cheia succesului intr-o afacere:

1. Mentalitate (viziunea companiei, planificarea si favorita mea educatia continua, tare nu imi plac oameni care termina o facultate si gata dupa isi pun in „cui” mintea si asta e… insa provocarea incepe abia dupa ce ai terminat scoala nu inainte)
2. Vanzarile -adevaratul motor al companiei cu formula pprp… (in cazul in care va intrebati de unde vin literele: pozitionare, persistenta, recompenseaza si pedeapsa), mai multe informatii la el pe site sau participati la webinar
3. marketing- definitia cea mai simpla este ce se intampla inainte de vanzari
4. sisteme – definitia unei firme ar fi ceva de genul: firma comerciala, rentabila ce functioneaza fara noi sa fim implicati in ea- scalabilitatea
5. Echipa – aici a fost subiliniat si importanta leadershipului
6. Relatia cu clienti
7. Productivitatea

Concluzia? O ora foarte folositoare in care mi-au fost reamintite cateva lucruri ce le mai auzisem si niste „bonusuri” sub forma unor informatii noi… Imi place cum a fost structurata informatia si cursivitatea discursului; o sa inchei cu deja faimoasele cuvintele lucrati la afacere nu in afacere!
O saptamana productiva tuturor!

Lasă un răspuns

