We don't see the things as they are. We see the things as we are.

Pui cu ananas si orez

Cand eram copil nu suportam fructele in mancare, ma gandeam destul de simplu sau mananc mancare si e sarata logic! sau e dulce si e desert. Intre timp am mai experimentat prin bucatarie si normal ca la un moment dat am inceput sa combin dulcele cu sarat, acrul cu dulce si ei bine cum saptamana trecuta au avut la oferta ananas si am luat mai multi am ajuns sa ma satur sa il mananac asa simplu si uite asa s-a nascut puiul cu ananas in meniul de azi:

Ingrediente:
3 pulpe mititele de pui (vroiam piept de pui ca asa era reteta originala insa am dezghetat punga gresita si asta am pus in mancare)
– un morcov
– 1 ardei si jumatate gras
– o ceapa marunta
– cam un sfert de ananas
– un cub de pui knorr
– un pic de sos de soia
– zeama de la o jumatate de lamaie
-2-3 linguri ketchup
– 2-3 linguri zahar
si orez.
13620881_1472900806069589_235098398677723721_n
Am pus pulpele in ulei la fript vreo 5 minute, intre timp am taiat ceapa si ardei bucatii mai mari, morcovul taiat bastionase subtirii, am scos pulpele si am pus la fript legumele la calit vreo 3-4 minute, bine eu am pus prima oara morcovi si apoi am pus restul legumelor. Am incalzit o cana de apa incalzita unde am pus cubul de knorr si am turnat apoi apa cu cubul dizolvat peste legume si carne, am mai lasat un pic la fiert pana am pregatit sosul cu zeama de lamaie, sos de soia, ketchup si zaharul. Pentru ca imi place un pic picant am adaugat si un pic de piper.

Intre timp am pus orezul cu un pic de legume dehidratate (nu foarte multe ca puiul are oricum destule legume in el plus sosul), un pic de vegeta, apa la cuptor vreo jumatate de ora (atentie orezul trage apa deci nu uitati sa verificati sa aiba destula apa.

Eu iubesc mancarea cu mai mult lichid, insa daca nu va place puteti adauga un pic de amidon peste legume si carne si sa transformati mancarea intr-un sos mai gros, fiecare dupa gust.

Nu ar trebui sa va ia mai mult de o ora toata mancarea, pofta buna!

Lasă un răspuns

